Prezent dla chłopca 1,5 roku – 2 lata (a tak naprawdę 1-3 lat) na Mikołaja, pod choinkę lub na urodziny.

Najmłodszy z moich 3 panów w święta skończy 1,5 roku. Jest bardzo radosnym i energicznym chłopcem, który lubi jak wciąż się coś dzieje. Nie może usiedzieć na miejscu, ciągle biega, rzuca, „skacze”. Bardzo ciężko było znaleźć mi coś co spełniłoby jego oczekiwania (a w sumie to chyba moje – żeby zajął się czymś dłużej niż 30s :P). Kilka rzeczy naprawdę mnie zachwyciło. Zobaczymy czy Młody również wykaże się takim entuzjazmem. Celowo nie podaję linków do konkretnych stron. Ceny zmieniają się co chwila, więc nie chciałabym Was wprowadzać w błąd. Wpiszcie nazwę zabawki w google. W ten sposób najszybciej znajdziecie najlepsze oferty.

1. Jeździk i hulajnoga Micro Mini2go Deluxe

jezdzik-i-hulajnoga-micro-mini2go-deluxe-plus-mietowy-mint.jpg

Starszy hulajnogę Mini Micro ma już od dawna. Zresztą mają ją chyba dzieci wszystkich naszych znajomych 😉 Młody od kiedy ją zobaczył „jeździ” na niej więcej niż starszy brat… z różnym skutkiem 😛 Niemniej jednak wpadła mi dla niego w oko, wersja przystosowane dla młodszych dzieci, mogąca być jednocześnie jeździkiem. Oprócz tego nasze dzieci mogą spakować do pojemnika wszystkie swoje zabawki i z radością ruszyć w drogę. Oryginalny jeżdzik Micro Mini2go jest sporym wydatkiem. Jeśli kogoś nie stać, polecam poszukać uboższych wersji, lub firm, które produkują podobne produkty za korzystniejszą cenę.

Cena: 549,00zł

2. Smily Play – pilot i smartfon

i-smily-play-pilot-i-smartfon-1-6-13930

Ze względu na to, że nasz syn znajduje telefony i piloty wszędzie, nie ważne jak głęboko byśmy je schowali, postanowiłam poszukać czegoś co może mu je zastąpić. Telefon domyślam się, że nie przejdzie 😉 ale pilot wygląda całkiem wiarygodnie 😛 Jakość nie zachwyca, ale przy dzieciach w tym wieku nie ma to aż tak dużego znaczenia. Obie zabawki są interaktywne. Uczą kolorów, cyfr, nazw i odgłosów zwierząt w języku polskim i angielskim.

Cena: 70,00zł

3.Clementoni Interaktywna Koszykówka

clementoni-interaktywna-koszykowkabig700142

Można rzucać piłka, a na dodatek coś gra w tle. Idealna zabawka dla mojego dziecka. Trochę mniej dla moich uszu 🙂 ale damy radę. Tablica posiada pięć przycisków interaktywnych, dzięki którym dziecko uczy się kształtów, liczb, kolorów, słów po polsku i po angielsku (nie, nie pomyliłam się i nie napisałam dwa razy to samo. Zabawki po prostu tak mają :P) Kosz natomiast potrafi liczyć punkty i dopingować dziecko do zdobywania kolejnych. Także teraz nasz syn nie ma szans nie zostać koszykarzem, szczególnie że zarówno rodzice, jak i rodzice chrzestni kochają koszykówkę 😉

Cena: 130,00zł

4. Fisher Price Muzyczny Bębenek

i-fisher-price-muzyczny-bebenek-2w1-cfn02.jpg

Bębenek, jak wszystkie zabawki Fisher Price, rośnie razem z dzieckiem, oferując zabawę na różnych poziomach. Dziecko uderzając w bębenek może tworzyć własną muzykę. Instrument można tez toczyć po ziemi. Gonienie tej świecącej i grającej zabawki, będzie dla dziecka niesamowita frajdą.

Cena : 90,00 zł

5. Tablet Malucha Fisher Price

i-fisher-price-tablet-malucha-polska-wersja-dhn29.jpg

Kolejna (i nie ostatnia) zabawka Fisher Price. Mam zaufanie do tej firmy. Ich zabawki choć drogie, nigdy mnie nie zawiodły. Tablet również posiada 3 poziomy na których dziecko może zacząć bawić się słuchając dźwięków,a skończyć odgrywając różne role. Przyciski są bardzo łatwe do naciśnięcia, dzięki czemu dziecko od samego początku może bawić się samodzielnie. Uczy tego samego co wcześniej wspomniane zabawki. Dodatkowo jego różnokolorowe światła tańczą w rytm muzyki. Mojego syna zajmuje na wiele minut 🙂

Cena : 70,00 zł

6. Fisher Price Bebo – Tańcz i Śpiewaj ze mną!

41448

Zabawka, która wydaje się idealna dla naszego młodszego syna. Jednak ciągle jej nie posiadamy, ze względu na cenę (może uda mi sie przekonać męża pod choinkę :P). Dlatego też nie będę jej sama opisywać tylko dam wam link do strony producenta, abyście sami mogli ocenić jego wartość dla Was :

http://www.fisher-price.com/pl_PL/products/BeBo-Tancz-i-spiewaj-ze-mna

Cena: 260,00 zł

Inną opcją jest Piesek Bebo, który posiada troszkę mniej funkcji, ale dzięki temu jest nieco tańszy.

http://www.fisher-price.com/pl_PL/products/Piesek-BeBo-Tancz-i-spiewaj-ze-mna

Cena : 130,00 zł

DYM07-dance-and-move-beatbowwow-d-2.jpg

7. Ucz się i śmiej. Wyścigowy tor szczeniaczka Fisher Price

CDL72-smart-stages-speedway-d-1.jpg

Z ta zabawką tak jak z poprzednimi, nie miałam jeszcze bezpośrednio do czynienia, ale mój instynkt mówi mi, że to jest to 😀

http://www.fisher-price.com/pl_PL/products/Ucz-sie-i-smiej-Wyscigowy-Tor-Szczeniaczka-Poziomy-nauki

Cena : 115,00 zł

8. CzuCzu : Puzle z dziurką, Mała akademia, Puzzle do pary

pojazdy_01.jpg

We wszystkich zabawkach CzuCzu jestem zakochana bez pamięci. W tych dla niemowląt, jak i w tych dla starszaków.Jakość wykonania i trwałość jest rewelacyjna. Dla przedziału wiekowego, którym się zajmujemy, też znajdziemy wiele rodzajów rozwijających zabawek. Wejdźcie tylko na ich stronę, a na pewno zakochacie się tak jak ja.

http://www.czuczu.pl/category/ksiazeczki-i-zestawy-kreatywne/

Cena : 11,90 – 55,00 zł

9. Książki Herve Tullet: Kolory, Naciśnij mnie, Figle Migle

figle_migle

Nasz pierworodny uwielbiał i nadal uwielbia te książeczki. Dla młodszego są jedynymi książeczkami, przy których potrafi się zatrzymać na chwilę. A najbardziej zakochana w nich jestem ja. Kiedy dostaliśmy Kolory, sama „moczyłam” palce w farbach i mieszałam kolory 😉 Najtrafniej reklamuje je wydawnictwo : „Te książki nie potrzebują baterii ani zasilania – wystarczy dziecięca wyobraźnia”.

Cena : 25,00 zł

10. Basen kulkowy Zuzu-la

besen-z-pileczkami

Które dziecko nie lubi szaleć w kólkach, rzucać nimi, wysypywać, wsypywać. To wszystko zapewnia ten basen kulkowy. Jest mały, więc nada się do każdego mieszkania. Jego mięciutkie dno i ściany zapewniają bezpieczeństwo naszemu dziecku, a dzięki możliwość doboru koloru kulek, sprosta wymaganiom każdego gustu i każdego wnętrza.

Cena: 299,00 zł

Tu kupisz:  http://www.zuzu-la.pl/pl/16-baseny-kulkowe

Nie wiem, czy pamiętałam o wszystkich, ale ujęłam na pewno to co dla mnie najważniejsze. Jeśli Wy mielibyście jakieś pomysły to proszę o wskazanie mi ich, gdyż poszukiwania idealnych prezentów ciągle trwają, a drugie urodziny zbliżają się nieubłagalnie 🙂

Jeśli wpis Wam się spodobał to proszę o polubienia i udostępnienia. A już wkrótce kolejny. Nadal prezenty. Nadal dla chłopca. Tym razem przedszkolak – 4 lata.

Pozdrawiam 🙂

2 thoughts on “Prezent dla chłopca 1,5 roku – 2 lata (a tak naprawdę 1-3 lat) na Mikołaja, pod choinkę lub na urodziny.

Skomentuj

