Czemu tak?

dsc_0146Jestem.

I zamierzam prowadzić bloga 😉 Mając milion rzeczy na głowie, postanowiłam dołożyć sobie jeszcze jedną. Nie obiecuję, że coś z tego wyjdzie, ale postanowiłam spróbować. Od jakiegoś czasu, dziele się z szerszą publicznością przepisami z naszej kuchni… Bo gotowanie i jedzenie to jedna z naszych pasji. Z mniejszym gronie, również na FB dzielę się moimi amatorskim zdjęciami. Bo fotografia to też moje hobby. Ale jest coś co kocham jeszcze bardziej. Podróże.. Kocham być w drodze, smakować nowe miejsca. Nigdy nie podróżuje sama, potrzebuję mieć koło siebie kogoś, kto będzie się ze mną zachwycał kolejnym widokiem. Poznając moje historie, poznacie ludzi, którzy mi towarzyszą. Przyjaciele, znajomi i najważniejsi.  Ich 3… jeden od 10 lat, drugi od 4, a trzeci od 1,5 roku. To oni są że mną najczęściej i nadają kolorytu każdemu wyjazdowi.

Tak do końca jeszcze nie wiem, jak ten blog ma wyglądać. Chciałabym pokazać Wam mam miejsca, w które warto jechać, atrakcje które trzeba koniecznie zobaczyć, miejsca w których można się zatrzymać i gdzie można pysznie zjeść. Mam nadzieję, że zainspiruje Was, abyście ruszyli z domu bo…

Nie warto gromadzić rzeczy materialnych. Warto gromadzić wspomnienia…

I od moich wspomnień zacznę

2 thoughts on “Czemu tak?

  1. Z tego co widzę po dacie, to blog właśnie rusza. Trzymam w takim razie kciuki za wytrwałość w prowadzeniu bloga i życzę dużo radości z tym związanej. Ja podobnie jak Ty potrzebuję mieć kogoś przy sobie aby dzielić się na gorąco wrażeniami w trakcie podróży, pozdrawiam 🙂

    Polubienie

Skomentuj

